Nia Ramadhani Boleh Pecahkan Telur dan Dipuji Suami

Pelakon dari Indonesia iaitu Nia Ramadhani menarik perhatian netizen kerana kerap muncul di laman sosialnya seperti instagram. Nia dianggap sebagai isteri "berada", yang sudah tidak dapat melakukan perkara remeh kerana status sosialnya.
0
566

Pelakon dari Indonesia iaitu Nia Ramadhani menarik perhatian netizen kerana kerap muncul di laman sosialnya seperti instagram. Nia dianggap sebagai isteri “berada”, yang sudah tidak dapat melakukan perkara remeh kerana status sosialnya.

nia-ramadhani

Seperti diketahui, akhir-akhir ini Nia Ramadhani menarik perhatian ramai kerana mereka tidak dapat melakukan perkara-perkara remeh. Perkara-perkara remeh termasuk, tidak pernah mencuci pinggan selama 12 tahun, tidak boleh mengupas salak, hingga takut percikan minyak ketika memasak.

Tetapi itu tidak bermaksud Nia Ramadhani tidak dapat melakukan semua urusan dapur, atau hal-hal remeh. Buktinya, bintang sinetron bawang putih bawang merah ini boleh pecahkan telur sendiri.

Ia berlaku dalam video viral di Instagram. Dalam video tersebut, Nia dicabar oleh suaminya, Ardi Bakrie untuk memecahkan telur.

nia ramadhani pecahkan telur

“Mari kita lihat apakah kita tidak dapat membukanya,” tanya Ardi Bakrie.

“Kamu seperti orang lain,” kata Nia Ramadhani sambil memecahkan telur.

“Ciye boleh, buka telur boleh,” jelas Ardi Bakrie.

“Ini sumpah,” jawab Nia Ramadhani lagi.

Tidak lama kemudian, akaun Instagram Ardi Bakrie segera dibanjiri komen para netizen.

“Saya sangat bangga dengan anda, Mama Nia, akhirnya saya dapat memecahkan telur,” komen akaun @idhayhidayat.

“Hanya itu yang saya banggakan,” jelas netizen lain @ryiskayakirah.

“Pada mulanya ia lucu setelah sekian lama,” tambah akaun @indiradrhm.

“Saya terharu melihat Nia Ramadhani dapat membuka telur,” kata netizen @okikuswani.

 

Sungguh terharu melihat Nia Ramadhani akhirnya dapat pecahkan telur. Mungkin perkara ini dilihat biasa oleh orang kebanyakan tetapi buat insan seperti Nia, ianya dianggap perkara yang luar biasa dan patut dibanggakan.

Comments are closed.